Apptonize klanten zijn lyrisch |  5 april 2018

We zijn enorm trots dat we de verwachtingen hebben weten te overtreffen! Nu kan iedereen de excellentie van onze apps ervaren. Dank aan Hipdekbedovertrek (en onze partner Shopmonkey) en Hairandbeautyonline (en onze partner MC eCom Services)  voor het vertrouwen.

Download een van de apps en overtuig jezelf. Vergelijk bijvoorbeeld de snelheid maar eens met een app van Zalando of Bol.

Bekijk hier de reviews en download de apps.

 

<hr>

Officiële marktintroductie Apptonize  |  25 januari 2018

Apptonize is open for business! Tijdens de Webwinkelvakdagen maakten we met Apptonize deel uit van de Lightspeed-stand, platinum sponsor van het event. Twee prachtige dagen met mooie contacten, leads en klanten.

Geen wonder, de kwaliteit van de apps is verbluffend. Onbescheiden, excuses, maar wel waar.

Uiteraard zijn we ook te vinden in de Appstore van Lightspeed.

<hr>

Apptonize Prelaunch Event | 2 december 2017

Een mobiele app voor jouw webshop | 18 oktober 2017

Het Mobiele Internet is officieel groter  |  20 april 2017

Onderzoeksbureau Statcounter onderzoekt al jarenlang het wereldwijde internetgebruik. Het is officieel: het internetgebruik op mobiele telefoons en tablets is inmiddels hoger dan het internetgebruik via desktop computers.

Het is duidelijk in welke richtingen beide lijnen zich begeven. Overigens neemt het tabletgebruik af. De groei wordt volledig door de smartphone voor haar rekening genomen.

Bron: Statcounter

<hr>

Ben jij ‘likeable’?  |  2 maart 2017

Rare Markting Consulting heeft onderzoek gedaan naar klant-loyaliteit in 2016 en concludeert dat maar liefst 86% van de respondenten aangeeft dat loyaliteit primair door ‘likeability’ wordt gedreven.

Ben jij likeable? Zorg je ervoor dat jouw vaste klanten jou graag mogen en om die reden graag bij je terugkomen? Dit is definitely een kans. Zeg nou zelf, wie is er meer likeable: jij of Amazon?

Bron: Rare Consulting

Nog veel meer statistieken over klantloyaliteit in 2016

<hr>

Met mobiele apps verdien je meer | 15 februari 2017

Één van de grootste advertising brokers van de wereld doet jaarlijks grootscheeps onderzoek naar e-commerce. De belangrijkste conclusie uit de editie van september 2016: het gaat bij e-commerce vanaf nu om mobiel. The tipping point, het omslagpunt, is bereikt.

Van alle sales is nu al 50% afkomstig van mobiel, gemeten bij de top 25% van alle online winkels.

In de vergelijking tussen mobiele websites en apps blijkt dat bezoekers/gebruikers maar liefst 3 keer vaker echt iets bestellen in een app.

Met apps geef je echt vorm aan je mobiele strategie en presteer je aanzienlijk beter dan met alleen een mobiele site.

Bron: Criteo

Dit onderzoek is gebaseerd op onderzoek uitgevoerd in 14 landen waaronder Nederland. Het is in zijn geheel hier te downloaden.

<hr>

Klantenbinding met mobiele apps | 1 januari 2017

Een mobiele app wordt tegenwoordig ook in zoekresultaten getoond, vaak bovenaan. De inhoud van een mobiele app wordt zelfs geïndexeerd. Daarmee kunnen dankzij een mobiele app nieuwe klanten worden geworven.

Toch zien wij de grootste kracht van mobiele apps bij het behouden van bestaande klanten. En om ervoor te zorgen dat zij meer bestellen. Het belang van de loyale, terugkerende klant. Op de eerste plaats moet je ervoor zorgen dat iemand daadwerkelijk de app downloadt. Hiervoor is het van belang dat je ook daadwerkelijk iets interessants hebt te bieden. Als jouw winkel interessant genoeg is, gaan mensen de app downloaden.

Plezieriger winkelen

Hoe behoud je een klant? Door ervoor te zorgen dat hij of zij terug wil komen uiteraard. Een plezierige winkelervaring staat hierin centraal. Klinkt logisch toch? Dat ga je alleen niet redden met een mobiele website, dat blijft suboptimaal. Een app is speciaal gemaakt voor een mobiele telefoon en werkt prettiger. Je kan lekker ‘swipen’, de app onthoudt wie je bent, het bestellen en betalen is eenvoudig. De app wordt geactiveerd met één druk op de knop. Lekker makkelijk, als je even in de bus zit bijvoorbeeld. Dit zijn belangrijke redenen waarom mensen terugkomen. En waarom mensen ook eerder echt iets kopen in een app.

Interactie met pushberichten

Je kan meer doen dan alleen afwachten of mensen naar je app komen. Je kunt mensen zelf berichten sturen. Je kan ze belonen. Bied speciaal korting aan hen die je app hebben gedownload. Toon je waardering. Die krijg je terug, reken maar!

<hr>

Neem contact op

Apptonize houdt kantoor aan de Nieuwendammerdijk 340G, 1023 BV  Amsterdam.
T: 020-2390881. M: 06-53369966. E: info@apptonize.com